• کپسول مگنیفورت آرین سلامت سینا

کپسول مگنیفورت آرین سلامت سینا به عنوان یکی از بهترین مکمل های غذایی در موارد کمبود منیزیم بدن و ویتامین ‌های B1 ،B6 ،D3 ،K2 بوده است و همچنین این مکمل برای داشتن عضلات، استخوان و سیستم عصبی سالم مورد استفاده قرار می ‌گیرد. کپسول مگنیفورت هولیستیکا موجب سلامت و بهبود عملکرد اعصاب و عضلات می ‌شود و با افزایش توده و استحکام استخوان‌ ها از دردهای عضلات و مفاصل پیشگیری می‌ نماید. منیزیم یک ماده معدنی ضروری برای بدن انسان‌ هاست که عملکردهای بیولوژیکی بسیار وسیعی دارد. حدود ۶۰% منیزیم کل بدن در استخوان ‌ها قرار دارند. در بیش از ۳۰۰ واکنش متابلیک، منیزیم شرکت دارد. وجود این ماده برای انجام فرآیندهای بیولوژیکی اصلی مانند تولید انرژی سلولی، تولید اسیدهای نوکلئیک و پروتئین ‌ها ضروری است. کاهش اشتها، تهوع و استفراغ، اسهال، اسپاسم عمومی عضلانی، تشنج،از دست دادن هماهنگی بین ارگان‌ های مختلف بدن، نامنظمی ضربات قلبی، کمبود پتاسیم و کلسیم، کرامپ‌ های عضلانی، افزایش فشارخون و انقباض عروق قلبی و عروق مغزی از علایم و نشانه‌ های کمبود منیزیم هستند. منیزیم موجود در کپسول مگنی فورت منشا دریایی دارد و از آب دریا تخلیص شده است. منیزیم دریایی همراه با چندین ریز مغذی دیگر به عنوان کوفاکتور (اجزای غیر پروتئینی برخی آنزیم ‌ها) در انجام واکنش ‌های بیولوژیک بدن ضروری هستند. منیزیم علاوه بر پیشگیری از کرامپ‌ های دردناک عضلانی و پوکی استخوان، علایم PMS و یبوست را نیز کاهش می‌ دهد و از پوکی استخوان جلوگیری کرده، ضربان قلب و میزان قند خون را تنظیم نموده و دارای اثرات ضد فشار خون نیز است.

کپسول مگنیفورت آرین سلامت سینا مکملی منحصر به فرد برای ارتقا سلامت عمومی است. این مکمل حاوی مواد مغذی مورد نیاز بدن است. مطالعات نشان می دهند که اگر مواد مغذی به میزان کافی به بدن برسند، بدن در حالت تعادل قرار می گیرد و همین امر از بروز علائمی نظیر خستگی مزمن و یا ابتلا به بیماریهای مزمن پیشگیری می کند. این مکمل با تامین نیاز بدن به انواع ویتامین ها و مواد معدنی سلامت عمومی بدن را حفظ می کند.

کپسول مگنیفورت روزی 1 تا 2 عدد بعد از غذا میل شود.

 این محصول مکمل غذایی بوده و برای تشخیص، پیشگیری یا درمان نمی باشد.

  • کاهش دفعات و شدت انقباضات عضلانی دردناک
  • تامین سلامت و بهبود عملکرد اعصاب و عضلات
  • افزایش توده و استحکام استخوان ها
  • کمک به تامین ویتامین D و منیزیم
  • بهبود کرامپ های عضلانی
  • کمک به حفظ سلامت بدن
  • 32 عدد

مکمل
تعداد 32 عدد
کشور سازنده تحت لیسانس فرانسه

نظر بدهید

لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید تا نظر بدهید

کپسول مگنیفورت آرین سلامت سینا

  • 139,500تومان


برچسب ها: داروخانه شبانه روزی گلسار, کپسول, مگنیفورت, هولیستیکا, آرین, سلامت, سینا, ARIAN, SALAMAT, SINA, Holistica, Magniforte, Capsules

نمادها


logo-samandehi مجوز معاونت غذا و دارو